Hem » Okategoriserade » Mår för bra.

Mår för bra.

Första gången jag festade och drack alkohol igår efter ett års paus och jag mår oförskämt bra idag. Vad är nu det här? Tomas är i Åbo på träningsmatch och jag har redan huset städat efter gårdagens tornado som svepte genom här ( alltså 8 unga damer) och snart pyser jag väl iväg efter Felicia till svärföräldrarna om jag känner mig själv rätt. Fastän jag med gott samvete får ligga på soffan och spotta i taket om jag vill. Konstig man är.

Kommentera

