Hem » Okategoriserade » Helgen som gick.

Helgen som gick.

Lördag var min lediga och barnfria dag. Vi samlades alla hemma hos mig. 8 väninnor, många liter vin, lite god mat och mycket skvaller. En toppen kväll och som vanligt kom taxin och avbröt allt när kvällen bara hade hunnit börja.

Taxin tog oss till ett fullpackat Furulund där denna manliga skönhet stod för underhållningen. Man ska aldrig underskatta dansband tydligen. En kanon kväll blev det. Nu klarar jag mig några månader igen.

Och de här två övernattade i Tullbacken hos Tomas föräldrar. På söndag kom de hem och det har aldrig varit så roligt att se dem tidigare. Tänk vad en barnfri kväll kan göra gott för själen. Jag bara älskar min lilla familj.

2 thoughts on “Helgen som gick.

Kommentera

