Hem » Okategoriserade » 4 år.

4 år.

I sommar är det 4 år sedan den här bilden togs. I den stunden var vi på väg till Kasnäs med båt en junikväll. Sommaren bestod av jobb, fest och nyfunnen kärlek. Livet var så härligt enkelt då. Man bara levde utan att planera för morgondagen. Tänk vad tiderna förändras, på ett positivt sätt såklart. Nu är livet också härligt, men på ett helt annat sätt. Kärleken är inte nyfunnen längre men istället mycket stadig och stabil. Jag saknar mycket från den tiden, det var en tid i livet man bara ville stanna tiden och leva. Och om det är något jag verkligen saknar från den tiden så är det mitt långa hår. Ni får dock inte missförstå mig. Jag har allt jag kan önska mig nu och lever precis det liv jag har drömt om. Men sommaren 2007 var en speciell sommar, en sommar jag alltid kommer att bära med mig som en av de bästa. Hittills.

Kommentera

