Hem » Okategoriserade » I mitt esse.

I mitt esse.

Är så lycklig och helt i mitt esse över att vi har en ledig lördag tillsammans alla tre imorgon. Det är inte så ofta det händer så gud vad jag skall njuta. Jag tänker mig sovmorgon, lång lyxfrukost som avnjuts i soffan och en lång solskenspromenad på det. Hoppas att ens en av mina önskningar slår in.

Imorgon kommer också Felicias farmor och faster hem från Spanien. Kommer att få värsta blekhets komplexen. Jag måste få sol på mina vinter bleka kinder nu. Solabstinensen har verkligen nått toppen här nu, har aldrig känt mig så här blek och glåmig som efter den här vargavinter. Men det ska i alla fall bli kul att se semesterfirarna igen, trots att dom bara varit borta en vecka.

Kommentera

