Hem » Okategoriserade » Sjukstugan rapporterar.

Sjukstugan rapporterar.

Det händer inte så mycket spännande här i Släts. Sjukstugelivet bjuder inte på några anmärkningsvärda upplevelser direkt. Idag har Tomas ”bara” 37,8 grader feber och ser aningen mer levande ut, så det börjar kanske ta sig så småningom. Dagarna går ut på att mäta feber, hämta saft, hämta piller, mata bebis, byta på bebis, leka med bebis…ja ni fattar. Jag klättrar snart på väggarna av tristess. Tur att det var Mamma-Barn Café i Kärra idag i alla fall så jag slapp ut och se lite andra nunor. Vädret är från röven så även det begränsar ju oss lite. Sku så gärna gå ut och få lite frisk luft men jag väntar nog tills det håller upp. Felicia sover skönt ute trots regnet men jag och Hugo börjar bli duktigt rastlösa. Så om det inte slutar snart är jag tvungen att gå ut för hans skull och bli dyblöt.

Skriver nästa gång när jag har nåt mer intressant att komma med!

Kommentera

