Hem » Okategoriserade » Jag bara undrar.

Jag bara undrar.

Varför måste det alltid blåsa orkan vindar ute när solen skiner? Om det inte vore för blåsten tror jag nästan jag skulle kunna avnjuta en kopp kaffe på terassen. Men som det ser ut nu kallnar nog kaffet innan jag hunnit sätta ner mig. Och med risk för att få urinvägsinfektion där ute på nån kall plaststol så håller jag mig här inne och bevittnar stormen på avstånd.

Annars då. Jo Tomas är i Kimito på nån get together med laget, Felicia sover, Hugo sover. Och jag då? Jo jag får väl ta tag i berget av smutstvätt (som aldrig minskar hur mycket jag än bykar) eller ta en sväng om med dammsugaren. Glamourös lördag indeed.

Kommentera

