Hem » Okategoriserade » Renovera bör man annars dör man.

Renovera bör man annars dör man.

Vad sysslar ni med denna soliga och varma söndag. Vi renoverar vårt vedervärdiga kök. Jag fick plötsligt en enorm renoveringsiver, hoppas den håller i sig så pass länge att köket hinner bli klart. Nu är du allt bra stolt över mig va Lina? Hon är för övrigt den mest renoveringsgalna människa jag känner. Men på ett bra sätt. Önskar ibland att jag hade ens en bråkdel av hennes energi.

Här har ni henne. Behöver ni renoveringshjälp så hör av er till henne. Hon planerar hela ert hus på en nanosekund.

2 thoughts on “Renovera bör man annars dör man.

  1. Hahahaa! Tackar Tackar! 😉 Självklar e jag stolt över dej nu Sofia! Det kommer bli så fint så!!! JEJ! Nya ytor i köket!
    Förövrigt har jag denna soliga och varma söndag sysslat med att; jobbat natt, tvättat byke och hängt det ute (min kärlek nr 2! 😉 Gått på 5 lägenhetsvisningar,(sådär på tal om planering)en sväng till Säästis och sen och rösta! Nu blir det storstädning! Herrejävlar en riktigt Fb status har vi ju båda hunnit med, du & Jag idag!
    Annars så e de min tur att va Mummu på fotot där! E ju helt slut efter både shottar och er hoppmatta – Nu börjar jag ju längta efter en sommarfest hos er! 😉 Vink vink…

    • Kanske de blir en sommarfest på vår nya gård. Man kan ju alltid hoppas på de 😉 Ja ha o hängt byke ute, liiite nice! Ja måst annars ringa till dig. Ska göra de nu tror ja!

Kommentera

