Hem » Okategoriserade » Vilken morgon.

Vilken morgon.

Vill inte tänka på hur resten av dagen blir med en så här stressig morgon i bagaget. Felicia har haft raivare flera gånger inatt och bara gallskrikit, till slut fick jag ge vika och ge mjölk åt henne redan kl.02.00 fast hon nu har sovit flera nätter utan att äta en enda gång. Sen efter många om och men stack vi iväg på babysimmet med en senare färja än vanligt och kom således lite för sent i bassängen. Men nu har jag i alla fall fått äta mitt morgonmål och avnjutit en kopp kaffe i lugn och ro medan hon sover skönt ute i vagnen. Så nu är det bara att ta i tu med huset som ser ut som ett slagfält.  Och blomkålen som jag skall koka upp, den har stått där i kylskåpet och sneglat bedjande på mig nu allt för länge.

Kommentera

