Hem » Okategoriserade » Busy bee.

Busy bee.

Jag har tydligen så fruktansvärt bråttom nu för tiden att jag inte alls hinner blogga. Fy skäms. Men här får ni i alla fall några bilder från igår. En gemytlig dag i Ekenäs igen.

Nära och kära.

Vete tusan vad Kristoffer förevisar. Men jag börjar helt klart undra om han har allt på det klara med hur man hanterar barn.

Lite färgchock så här på söndagmorgon.

Felicia hade pipan i skick så som hon skrek och provade sin sopranröst så det skar i öronen (inte skrek som i grät utan bara skrek rakt ut).

Felicia med gamla mommo.

Jag och min busunge.

2 thoughts on “Busy bee.

  1. De va då en GLAD Sofia med en busunge..så söt denna lilla Olivia:-))Du ha varit till den fina,trivsamma staden igen då:-)))KIVA de om man gillar o trivs…..!!!

Kommentera

