Hem » Okategoriserade » Sluta regna NU!

Sluta regna NU!

Kan det inte sluta regna nångång. För ikväll ska ju jag damma av fotbollsskorna och inleda min proffskarriär (höhhö) och jag vill helst inte glida runt på en lerig plan. Jag är så taggad för ikväll att ni förstår inte heller. Motionsfotboll för damer/mammor/flickor är den bästa idén på länge. Och eftersom Tomas inte har träningar på torsdagar så passar det ju bra att det blir min träningsdag. Och på så vis får ju Tomas också lite tumis tid med Felicia, det gör dom båda gott.

2 thoughts on “Sluta regna NU!

  1. Och jag jobbar, vilket också e synd, för hade verkligen sett fram emot att komma med! Men nästa torsdag, då gäller det! 🙂 Hoppas ni har det kul ikväll! 🙂

Kommentera

