Hem » Okategoriserade » Hejdå!

Hejdå!

Håller på att förbereder det sista så att Felicia och Tomas klarar sig ett dygn på tumis. Jag sticker nämligen med Kristoffer och Heidi till Österbotten, närmare bestämt Jakobstad. Har aldrig varit så långt norrut så det kan ju bli en upplevelse i sig. 6 timmar (enkel väg) i bil på årets hittills vackraste dag är kanske inget att rekommendera men Kristoffer har lovat att köra upp så jag ska läsa i lugn och ro. Vilken lyx. Har fastnat för Anna Janssons deckare så jag lär väl plöja igenom en sån, har ju gott om tid i alla fall. Återkommer gör vi imorgon kväll efter att vi har hämtat hem minsta brorsan som kommer hem och firar sommarlov. Jag är ingen tvättäkta bloggare, ännu, så ni får inga inlägg på vägen men vi hörs imorgon när jag är hemma på sydligare breddgrader igen.

Ha det så skönt och njut av det fina vädret!

Kommentera

