Hem » Okategoriserade » Vart tog dagen vägen?

Vart tog dagen vägen?

Hur fort gick den här dagen egentligen?! Vi har haft vedtalko, med svärisarna och Hanna, och allmänt städat lite på gården och vips så var klockan halv sju. Helt sjukt. Och jag har helt helvetiskt sjukt i kroppen. Sov skit förra natten (Felicia sov som en prinsessa men jag låg och vred mig till klockan två) och en arbetsdryg dag på det tar musten ur vem som helst. Snart ska Felicia nattas och sen ska jag kasta upp benen på soffan, äta något kilo vattenmelon och inte röra mig ur fläcken förrän jag stupar i säng.

Imorgon får vi besök av Sandra, Ted och lilla Emma. Blir en bra dag har jag på känn!

Kommentera

