Hem » Okategoriserade » Lazy days.

Lazy days.

Ack dessa lata semesterdagar. Det var kanske skönt den första veckan men nu börjar rastlösheten komma krypande. Jag blir så frustrerad när vi inte gör någo vettigt. Men det är väl så det är att ha semester. Meningen är väl att man ska vila upp sig inför den annalkande hösten.

Kanske man skulle masa sig ut och klippa gräset så blir det någo klokt gjort idag också. En annan vettig sak vi ska göra bara Felicia ha vaknat är att sticka till Varutjänst och köpa målfärg. Nu skall övre våningen bli vit och vacker igen. Jag ser redan framför mig hur fint där kommer att bli med ett litet ansiktslyft.

Men nog tjatat, nu ska jag dricka eftermiddagskaffe och äta min femtioelfte bulle för denna vecka.

Kommentera

