Hem » Okategoriserade » I´m very sorry.

I´m very sorry.

Den här bloggen är så tråkig för tillfället. Men ackun i kameran e död och det tycks vara en jäkla stor bedrift att ladda den. Så ni får nöja er med en lånad bild på mitt tidsfördriv så fort Felicia har somnat. Bild lånad härifrån.

Jag är helt fast i deckarträsket för tillfället. Jag är nog mycket märklig eftersom mord, blod och tragik är det som roar mig mest. Men ni kan gott och väl läsa hans böcker, de är helt bra. En stor kopp te och min söndag kväll är som gjord.

2 thoughts on “I´m very sorry.

Kommentera

