Hem » Okategoriserade » No life.

No life.

Jag vakar hela helgen, vilket betyder att jag inte har ett liv över huvud taget. Vaknade för en stund sen. Nu ska jag klämma i mig lite franskis och knackis tillsammans med pepparsåsen från igår och sen ska jag kasta mig på dynan en stund igen. Jag var så sjukt trött hela förra natten på jobb så idag ska jag ladda med så mycket sömn det går.

Inte missar ni väl annars barnloppiset i Ekenäs imoron? Kanske vi ses där, jag ska åtminstone pina upp mig efter vaket och fara och fynda lite.

One thought on “No life.

  1. Pingback: Söndag morgon | Hemma Med Emma

Kommentera

