Hem » Okategoriserade » Back on track.

Back on track.

Igår stack vi ju nästan genast efter att jag kom hem från nattjobbet till Ekenäs. Allt offrar man bara för att inte missa det stora barnloppiset. Och tur var det för jag kom hem med två plastkassar fulla med kläder och en gunghäst. Bl.a. en Tommy Hilfiger klänning för endast 3 euro plus en massa annat fint fick följa med hem. Det borde ordnas oftare dylika loppisar, det är ju det bästa som finns.

Efter loppiset hängde vi hela dagen i Österby, umgicks med guddottern, åt på Harolds och storhandlade i Lidl. Och trots min sömnbrist var jag inte ett dugg trött. Annat är det idag, morgonens Barnvagnsrally sög det sista ur mig och nu sitter jag här helt lamslagen. Sitter och ser på dammråttorna som dansar på golvet och berget av smutstvätt som bara skriker efter att bli tvättat. Men det får bli till en annan dag. Jag är ju trots allt ledig ännu två dagar. Life is good!

 

Kommentera

