Hem » Okategoriserade » Drömmar.

Drömmar.

Nu har mina konstiga drömmar börjat igen. Ibland är de så knäppa att jag borde skriva upp vad jag drömt varje gång så skulle man få sig ett gott skratt. Om detta drömmande hör ihop med graviditeten vet jag ej men det är ganska skoj. Inatt drömde jag att jag hade fött min lilla pojke och att jag GLÖMDE jag att amma honom på en hel dag. Men han var så nöjd och fin för det. Och så medförde drömmen såklart en ännu större längtan efter att få träffa den lilla. Känns som en evighet till mars ännu.

Nu ska jag igen krypa till kojs och se vad jag drömmer inatt. Antagligen ingenting för jag är så genomslut att jag kommer att sova innan huvudet landar på dynan och sova som en stock tills klockan ringer 05.30 (Hata väckarklockor!)

2 thoughts on “Drömmar.

  1. Det är intressant det där med konstiga drömmar under graviditeten! Jag drömde också en massa konstigt, nästan varje natt 🙂

Kommentera

