Hem » Okategoriserade » 24+1

24+1

Har redan 24 veckor fulla av denna graviditet. Inte en enda kramp i magen ännu, förra gången började de runt vecka 16 redan. Inte en enda sammandragning som gör ont ännu. Och då är jag så här långt på väg redan. Jag är så glad över att få må så här bra. Förra gången åkte jag ju i ilfart till Tyks med ambulans i vecka 25. Så gissa om jag är tacksam över att må bra och kunna jobba denna gång!!

Självklart är jag olidligt trött dygnet runt, känner av foglossningen och visst spänner det över magen nu som då. Och så är jag mycket större den här gången. Men det är sånt man får ta. Annars mår jag ju som värsta prinsessan!

2 thoughts on “24+1

Kommentera

