Hem » Okategoriserade » Den långa eftermiddagen.

Den långa eftermiddagen.

Felicia sov en ”liten” tupplur på eftermiddagen. Hela 4 timmar!! Tomas slumrade även han från och till i soffan så jag passade på att se på Paradise Hotel Norge efter att jag hade städat huset. Så himla hjärndött men ändå måste jag följa det. Eftermiddagen har känts helt sjukt lång och jag har spring i benen efter allt innesittande så nu tror jag det får bli en promenad. Vi måste ju passa på att njuta av snön och minusgraderna.

Kommentera

