Hem » Okategoriserade » Slemproppen.

Slemproppen.

Jag är nästan hundra på att det är slemproppen som har lossnat under det senaste dygnet. Inget jag tänker gå mera in på, det är för äckligt att blogga om. Men när slemproppen lossnade under förra graviditeten så startade förlossningen en dryg vecka senare. Så lite nervös kan jag ju inte undgå att bli. Men inte för det, allting skrämmer mig efter söndagens grymma värkar. Minsta lilla känning i magtrakten får mig att svettas av nervositet över att förlossningen ska köra igång.

Det är dylika iakttagelser och tankar som sysselsätter mig här på avd.312. Intressant så det förslår, jag vet. Men det får ni stå ut med, för så mycket annat händer här inte.

6 thoughts on “Slemproppen.

  1. HEJ!Ojjj nejj SOFIA…INGET vidare de att ligga på sjukhuset.HOPPAS du kan få åka hem…..OCH att LILLE MAN hålls innanför nån vecka till!HOPPAS på det!HÅLLER TUMMARNA för DIG att allt går bra !SKÖT OM DIG!!:-))

  2. Det har varit så åt mig båda gångerna, slemproppen har lossnat och exakt en vecka senare har jag haft mina barn! =) men det har nu alltid hänt i vecka 37 och 38, så ingen panik. Lilleman sku ju gärna få vara där en liten stund till!!! Men jag hoppas att allting går bra och att ni slipper hem snart! =)

  3. oj då, jag kollade bloggen först idag så jag har inget vetat, som du kanske märkt så e jag int in så ofta, sköt om er o knip ihop lite, kramar.

Kommentera

