Hem » Okategoriserade » Är det nu det börjar?

Är det nu det börjar?

De sömnlösa nätterna. Kan inte minnas att jag någonsin sov dåligt när jag väntade Felicia. Men nu har jag börjat vakna 4-5 tiden på morgonen och kan inte sova ordentligt efter det. Det kryper i benen, jag svettas, har halsbränna och är kissnödig. Värsta klimakteriesymtomen. Sen ligger jag bara och slumrar och drömmer konstiga drömmar tills det är dags att stiga upp. Hoppas att det bara är en tillfällighet, annars är det många sömnlösa veckor kvar ännu.

Felicia hade åtminstone den goda smaken att sova till 8.30 imorse. Tacka gud för det! Nu velar vi om vi ska orka släpa oss ut i snön eller inte…

2 thoughts on “Är det nu det börjar?

  1. För ett par veckor sedan började mina sömnlösa morgonnätter. Jag vaknar oftast halv fem. Men nu har jag under de tre senaste nätterna sovit till sju. Kanske finns det ännu hopp om att det är övergående!

Kommentera

