Hem » Okategoriserade » Natten som gick.

Natten som gick.

Trodde aldrig jag skulle se morgonen. Vaknade kl.02.00 av ena sjuhelsikes värkar. Visste inte hur jag skulle vända mig i sängen. Låg där en timme och klockade värkarna som kom med ca. 7 minuters mellanrum. Väckte så sakta sambon och vi gick ner och rafsade ihop lite saker i en tillfällig BB-väska. Jag tog en dusch och när jag duschade riktigt varmt vatten på magen så tog det bort toppen av värken. Där efter tog jag två Panadol och gick upp och la mig i hopp om att kunna somna ifrån eländet. Såg på klockan ännu lite över fem, då hade jag fortfarande värkar men de var inte lika långa och kraftiga och till slut lyckades jag somna ifrån dem.

Drar en lättnadens suck men förbereder mig samtidigt på att vad som helst kan hända under dagen. Just nu känns det bara som mensvärk. Så det är bara att vänta och se. Har sambon på landbacken så det känns lite tryggare ifall det plötsligt blir rysligt bråttom att åka iväg till Åbo.

So long!

4 thoughts on “Natten som gick.

  1. Ojjdå! där va d nog nästan ”hänt” låter d som! Hur långt e du nu? 33?? Hoppas denhär natten går bättre å ni får sova i lugn å ro!

  2. SUPER!! Fortsätt så liiite lite till tack 🙂 Tänk vad man säkert kan uppskatta en helt normal natts sömn efter bara en lite turbulent natt! Härligt 😉

Kommentera

