Hem » Okategoriserade » Dagens.

Dagens.

Dagens low: Dom här förbannade sammandragningarna som gör att jag inte kan vända mig i soffan, inte stå och inte gå. Men ändå är jag bara 1 cm öppen. Jag blir seriöst inte klok på den här graviditeten. Om den fortsätter att luras med förvärkar av dessa kaliber så kommer det ju att leda till att jag aldrig tar värkarna på allvar och väntar in i det sista tills vi åker iväg och föder således på Pungbölebron. I snöstormen. I hundra minusgrader. Jag ser det redan framför mig.

Dagens high: Vi ska ha en husvisning på söndag. JEEEEEEEEEE, äntligen händer det något på husfronten. Om jag kunde skulle jag ta en segerdans här på matsalsbordet.

Kommentera

