Hem » Okategoriserade » Små rutiner.

Små rutiner.

Den här tiden på kvällen har Liam oftast en lång vaken period och är piggare än piggast. Då vill han gärna hänga i famnen och äta, äta och åter äta. Nu hinner vi också umgås bara med honom eftersom Felicia har gått och lagt sig. Sen brukar han i sin tur ta natt kring 21.30 och har senaste veckan sovit ända fram till 05-tiden!!! Antar att jag inte borde säga det högt ännu eftersom det då har en tendens att ändra till katastrof nätter. Jag har ännu Felicias koliknätter i samma ålder i rätt så färskt minne. Då när vi stod mitt i natten med en gallskrikande dotter och lovade varandra att hon aldrig skulle få ett syskon.

Men annars tycker jag att jag börjar skönja lite små rutiner med vår lilla grabb. Sakta men säkert börjar det väl ta sig. Han är ju för fasiken redan 2 månader gammal. Nu vill jag börja stoppa tiden, han ska ju vara min lilla bebis för alltid.

One thought on “Små rutiner.

Kommentera

