Hem » Okategoriserade » Cozy Villa.

Cozy Villa.

Idag ska jag göra ett besök HIT. En nyöppnad inredningsbutik här på vår ö. Jag tycker det är helt sjukt trevligt med människor som vågar satsa på sin dröm. Av bilderna på deras blogg att döma så har jag på känn att jag kommer att tömma lagret och lite till. Så himla fina saker. Dom har verkligen träffat min stil mitt i prick. Eller stil och stil. Så som jag vill att det ska se ut här hemma rättare sagt. Nu står nog min stil mera för utspridda leksaker, mjölkfläckar, klott och rådd över allt. Men man kan ju alltid drömma sig bort en stund…

Kommentera

