Hem » Okategoriserade » Omotiverad.

Omotiverad.

Mördarflunssa, huvudvärk, gnälliga ungar, gnällig morsa, frånvarande sambo, ostädat hus. Och ingen motivation att ta tag i något av detta. Tack och lov att det är fredag åtminstone så jag får en liten andningspaus. Är det det här som kallas vårtrötthet?

Life isn´t about waiting for the storm to pass. It´s about learning to dance in the rain.

Men jag orkar inte dansa i det där förbannade regnet nu längre. När börjar solen skina igen? Jag orkar inte spy galla över mitt usla humör här på bloggen så jag besparar er det. Ska försöka hålla mig till att blogga endast när solen skiner och fåglarna kvittrar här efter.

2 thoughts on “Omotiverad.

  1. Mördarflunssa, huvudvärk, gnälliga ungar, frånvarande sambo, ostädat hus. Amen sister! Ibland hjälper det att ”spy galla”, det känns lite bättre efteråt – life ain’t all sunshine and rainbows!

    • Javisst hjälper det ibland. Nu har jag varit så odräglig hela helgen så imrogon har jag lovat mig själv att bli en bättre människa. Måste försöka riktigt ordentligt. Snart börjar det nog kännas lättare igen, det gör det alltid. Fast det känns astungt när man ligger där på bottnet och försöker kravla sig uppåt.

Kommentera

