Hem » Okategoriserade » Halta Lotta.

Halta Lotta.

Jag sträckte lårmuskeln igår när jag gick ner för en backe. Jag börjar helt klart bli gammal eftersom kroppen inte håller ihop bättre. Det var en så hiskelig smärta att jag vred mig i plågor i en halv evighet. Idag är det nästan bra. Tar endast ont om jag gör snabba rörelser eller trycker på muskeln. Så att sånt. Men inte hindrade det mig från att klippa gräsmattan idag. Och nu är jag så sjukt nöjd men har ett värkande ben. Men vad gör man inte för en nyklippt gräsmatta. Frid i själen!

Kommentera

