Hem » Okategoriserade » Ack mitt huvud.

Ack mitt huvud.

Det känns som någon borrar igenom mitt pannben och mina bihålor känns som dom snart exploderar. Jag har provat med värkmedicin men dey bara dunkar på. Jag som trodde jag var frisk redan men tji fick jag. Förutom en sväng till Kimito idag har jag mest hängt på soffan. Jag som inte ens hängde med brudarna ut på gulej igår ligger likväl här och vill kapa huvudet av mig idag.

Imorgon blir det Ekenäs och mammas place några dagar. Hoppas mitt huvud inte förstör min lilla semester.

Kommentera

