Hem » Okategoriserade » Den bästa hösten.

Den bästa hösten.

Nu återstår det ungefär 1½ månad av min mammaledighet. Sen tar Tomas över de sista tre månaderna. Så september ska bli den bästa månaden. Oj oj vad jag ska njuta av att vara ledig, varje dag. Den här lösningen gynnar vår familj massor eftersom jag jobbar skift så har jag ofta flere än två dagar ledigt i stöten. Vilket betyder att vi kommer att vara mycket mer hemma tillsammans alla fyra. Jag kommer mest att jobba nätter vilket betyder att jag alltid är hemma vid kvällssysslorna och hjälper till med att natta barnen. Och nätter betyder mera ledigt. Tänk att bara så där kunna åka iväg hela familjen och shoppa en tisdag, åka på kryssning en onsdag eller åka till Ekenäs en torsdag. Och inte alltid behöva begränsa allt till helgerna. Det ni låter bra det. Nu har jag inte sett min arbetslista ännu men jag litar på att den blir bra.

Så nu ska det här bli den bästa hösten.

Kommentera

