Hem » Okategoriserade » Min heliga stund.

Min heliga stund.

Min heliga stund när båda barnen sover avnjuter jag med glass (igen) och Allsång på Skansen. Man vet aldrig hur länge dessa stunder varar. Den första kan vakna om fem minuter eller så sover de båda tre timmar. Är ensam hemma med barnen hela dagen så jag måste samla krafter så fort jag får chansen och inte städa som jag ser att jag borde. Och bäst samlar jag krafter genom att kasta upp benen på soffbordet och sluka en stor skål med glass.

Hur kan det förresten vara så utmattande att vara ensam med två barn en hel dag? Jag förstår inte men jag brukar vara helt slut när kvällen kommer och de båda äntligen sover.

Kommentera

