Hem » Okategoriserade » En måndag i augusti.

En måndag i augusti.

Som alltid på måndagar får jag värsta rycket och börjar genast på morgonen och feja och reda upp. Har t.o.m hunnit få lite prylar sålda på Facebook idag ren och det känns alltid bra. Bort med gammalt som bara samlar damm och lite klirr i resekassan på samma gång.

Ungarna sover som stockar efter en ganska dålig natt. Jag har nog inte sovit många blundar men inte är jag trött idag för det så det kvittar. Och tack vare att dom sover har jag hunnit förbereda middagen, städa, byka, dricka kaffe och läsa bloggar. Måndagar är alltid produktiva, det borde helt klart vara måndag lite oftare.

Nu ska jag ta itu med rabarberkrämen. Jag sa ju att jag blir helt knäpp på måndagar, husfrupoängen bara rasslar in.

Kommentera

