Hem » Okategoriserade » Husvisning igen.

Husvisning igen.

Imorgon har vi igen husvisning, nu rör det verkligen på sig efter att varit ganska dött på visningsfronten hela sommaren. Så ni kan ju räkna ut vad jag sysslar med idag. Min favoritsyssla städning såklart. Och jag gillar det verkligen om jag får göra det ifred. Men med Felicia som ”hjälper till” och Liam som vill hänga på armen så blir det inte till mycket. så bara Tomas kommer hem får han ta ungarna med sig och så får jag feja ifred. Det harmar mig bara något grymt att det regnar så jag inte får gräsmattan klippt. Morr.

Men nu får ni hålla tummarna igen för en eventuell affär. Hoppet växer sakta varje gång inför visningarna. Tänk om det lyckas denna gång. Så länge det finns hopp så är allt bra!

Kommentera

