Hem » Okategoriserade » Halleluja.

Halleluja.

Felicia sover dagssömn igen. Söta öde sådana nätter och dagar vi haft senaste tiden. Jag har varit fem före att bara kasta mig på golvet och skrika som ett envist litet barn flere gånger per dag när orken tryter. De har inte sovit på nätterna och inte på dagarna. Det har varit så mycket gnäll att jag säkert fått kronisk tinnitus. Men nu äntligen verkar vi vara påväg uppåt igen. Jag ska aldrig mera skryta om att mina barn har de bästa sovgenerna i världen för de har verkligen bevisat att även de behärskar dåliga nätter.

Men nu ska jag njuta som en liten tok av en bit Tacopaj medan båda barnen sover SAMTIDIGT. Säkert helt färdiga efter den senaste veckan. Hoppas de tar igen sig riktigt ordentligt nu.

Kommentera

