Hem » Okategoriserade » Tyst.

Tyst.

Här har varit mycket tyst senaste tiden. Lite saknar jag inspiration men mest saknar jag nog tiden och orken att sätta mig ner och sätta tid på att knåpa ihop ett inlägg och laga det fint här. Från att jag slår upp ögonen klockan sju på morgonen tenderar det vara full rulle ända tills jag däckar i säng kring tolv på natten. Jag vet inte hur det går till men dagarna bara flyger iväg.

Liam är inne i en upptäckarfas utan dess like nu. Han river ut lådor, fastnar under bord, river i blommorna och försöker dra sig upp över allt. Och det kräver ju ett vakande öga eller två. Felicia tror jag däremot att ha kommit över sin värsta livskris. Hon är rätt så lugn och jämn i humöret nu för tiden. Men nog kräver de här små liven min fulla uppmärksamhet för det. Och det ska dom få.

Så det kan hända att det förblir tyst här en tid med undantag för några ströinlägg nu och då. Om jag inte slås av något värre bloggryck förstås. Man vet aldrig. Men något måste hända med den här bloggen för nu står vi inte ut med varandra.

Kommentera

