Hem » Okategoriserade » En förfärlig natt.

En förfärlig natt.

Ungarna har varit helt trassliga inatt. Liam tänkte ta morgon redan klockan fem och Felicia vaknade och skrek i högan sky kvart över sex. Jag gick in och la mig med henne och hon började bara prata om Mumin och Asså (Alfons). Till slut somnade hon men så vaknade Liam sin vana trogen tjugo före sju. Så det är en trött och lätt irriterad mamma som sitter här och dricker sitt kaffe medan de sover sin dagssömn. Usch vad jag hatar att sömnen ska påverka mig så.

2 thoughts on “En förfärlig natt.

  1. Jag har samma problem. Efter bara en lite sämre natt är jag så trött och irriterad genast. Riktigt jobbigt. Jag är glad för att vi så sällan har dåliga nätter, annars sku jag nog vara värsta horror morsan 🙂

Kommentera

