Hem » Okategoriserade » Hänt idag.

Hänt idag.

Imorse när Liam vaknade drog han upp sig på knä i sängen hållandes i kanten på sängen och stod där och smilade som ett Hangö kex tio över sex på morgonen. Jag flög upp med en jäkla fart. Trodde verkligen inte att han bemästrade den konsten ännu. Så nu har vi sänkt sängbottnet i hans säng och allt borde vara lugnt igen.

När vi en gång var där uppe och fixade så passade vi på att ordna lite på utevindarna med den följden att Hugo blev kvar på ena vinden när vi släckte och gick ner. En god stund senare märkte jag att något fattades och började söka honom. Där satt han så snällt och väntade bakom dörren ute på vinden när jag kom. Stackarn måste nog ogilla oss just nu. Först släpar vi hem en ilsken Lilla My (som han fortfarande går långa cirklar runt) och sen låser vi ut honom på vinden. Nå bara regnet lättar lite ska jag ta en lång länk med honom.

Men först ska jag trolla ihop en middag så länge barnen fortfarande sover. Hoppas ni alla har en skön söndag!

Kommentera

