Hem » Okategoriserade » Sista veckan.

Sista veckan.

Det här är Tomas sista vecka på jobb innan han blir föräldraledig. Sen har vi 2 veckor ledigt tillsammans och så börjar jag jobba från mitten av Oktober. Tänk 2 hela veckor ledigt tillsammans. Det är så mycket jag skulle vilja hinna göra under de veckorna men samtidigt vill jag bara vara hemma och ta vara på tiden. Men vad vi än gör så är jag säker på att det kommer att bli två super sköna veckor. Som jag längtar. Bara 5 dagar kvar.

Kommentera

