Hem » Okategoriserade » Morgontankar.

Morgontankar.

Hoppas ni har sovit gott. Jag har sovit som en liten gris första natten på flera veckor. Klockan närmar sig tio och min förstfödde sjusovare vaknade just. Sonen min sover redan sin första dagsvila och har gjort det redan i över en timmes tid. Allt är som vanligt med andra ord.

Vad händer idag då? Inte så mycket här i varje fall. Ska koka lite mat till Liam eftersom det börjar minska i frysen. Tänkte låta honom börja smaka på fisk. Och så ska vi väl hinna med en långpromenad och en tur via parken om vädret vill så.

Felicia sitter som förstenad framför sin nya favorit, Pippi. Jag är så glad att hon har fått upp ögonen för något annat än Mumin. Så jag kan läsa bloggar och dricka kaffe ifred en stund till. Morgonlyx kallar jag det.

 

Kommentera

