Hem » Okategoriserade » Jokakoti.fi

Jokakoti.fi

Har en tendens att fastna på den sidan lite väl ofta. Kollar in hus jag skulle kunna tänka mig bo i. Funderar på vilken stadsdel jag vill bo i. Om vi vill bo nära centrum eller mera på landet. Tänker på allt kul vi kan göra med våra Ekenäs vänner när vi bor där. Funderar på vilket dagis och vilken skola jag vill att barnen ska gå i i framtiden.

Ja som ni ser så har jag så gott som flyttat redan. Lite småjobbigt på ett sätt. Men visst ska man väl ha drömmar och planer för framtiden? Men samtidigt borde jag bli lite bättre på att leva i nuet. Livet är ju här och nu och då är det ganska dumt att planera för något som man inte alls vet när blir av.

Så nedrans jokakoti.fi. Den sidan stillar inte min längtan precis. Men hur svårt kan det va liksom? Kan inte någon bara köpa vårt hus. Det är jätte hemtrevligt, jag lovar.

Kommentera

