Hem » Okategoriserade » Semester.

Semester.

Äntligen en solig morgon, jag känner hur energin kommer tillbaka efter flere dagar ihållande regn. Men för vår del får det fast regna hela tiden den kommande veckan. För ikväll bär det äntligen av till Turkiet. Jag är så spänd och förväntansfull. Fast jag rest tusen gånger så känns det extra spännande att första gången resa utomlands tillsammans med barnen. 1 vecka av All Inclusive semester är precis vad jag behöver nu innan jag börjar jobba igen. Semester när det är som bäst.

4 thoughts on “Semester.

  1. Jahajaaa på semester e ni jo, men inte EN ENDA uppdatering om hur ni har d där nere får man!!! :(( Men d e väl så soligt å skönt å du e bruner som en negergubbe så du hinner väl inte skicka en liten solstråle här på bloggen åt oss stackare som regnar bort. ;o)
    Men hoppas ni haft en super resa!!!!!

Kommentera

