Hem » Okategoriserade » Allt har sin tid.

Allt har sin tid.

En tid i livet får ett slut idag. Min mammaledighet. Inatt kastar jag mig in i jobblivet igen med full fart. Med mycket blandade känslor måste jag medge. Samtidigt som det känns vemodigt så ska det bli riktigt kul. Ombyte förnöjer. Jag har trivts otroligt bra med att vara hemma men samtidigt vill jag ha lite av allt. Lite jobb, lite hemmaliv. Svårt att få allting. Men jag har en väldigt bra arbetslista som ger mig mycket ledig tid tillsammans med övriga familjen. Så det blir nog bra det här. Denna vecka jobbar jag t.ex. bara två nätter på hela veckan. Hur skönt är inte det?

Kommentera

