Hem » Okategoriserade » Händerna mot himlen.

Händerna mot himlen.

Händerna mot himlen

Sitter och lyssnar om och om igen på Petra Marklunds låt. Har helt kärat ner mig i den. Ute faller regnet som vanligt. Väntar att Tone ska ringa så jag kan slänga på mig träningskläderna och bege mig till Söljeholmen. Att länka med regnet piskande i ansiktet ger verkligen en känsla av att man lever. Och utsikten och omgivningarna kan inte bli finare än på Lövö bron.

Jag har bestämt att vi ska ha en finfin söndag innan en intensiv arbetsvecka börjar igen. Ha en fin söndag ni med!

Kommentera

