Hem » Okategoriserade » Känslan.

Känslan.

När man sitter nyduschad efter ett träningspass med en kopp kaffe och två bitar choklad. Man är ännu lite skakis i benen. Man är nöjd med sig själv och sin kropp. Känner sig stark, känner att man orkar och vet att man klarar av mer. Självförtroendet växer och man blir så glad. Så full av energi. Och man riktigt längtar till nästa springtur.

Det är den här känslan jag längtat efter att uppnå. När man verkligen finner det roligt och meningsfullt att springa. Jag är så adrenalinhög nu eller hög på livet eller whatever att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv. Kanske bäst att börja städa, laga mat eller baka för att få utlopp för den här energin.

2 thoughts on “Känslan.

Kommentera

