Hem » Okategoriserade » Att försöka komma ikapp.

Att försöka komma ikapp.

Jag hänger så fruktansvärt mycket efter med allting nu för tillfället. Att börja jobba tar mera på oss alla än vad jag kunde tro. Vi kräver alla lite tid att anpassa oss till det nya så snart ska jag väl vara ikapp. Men just nu borde jag städa, fylla på frysen med mat till Liam, blogga och mest av allt SOVA.

Liam går på full fart alla dygnets vakna timmar och klättrar över högt och lågt. Han försöker lära sig att stå med stöd och faller sisådär sjutusen gånger i dagen. Där emellan hänger han i kökslådorna, klämmer fingrarna, river ner bykställningen. Ja han är över allt milt sagt.

Men imorgon är en ledig dag och då ska jag försöka komma ikapp lite. Så håll ut!

Kommentera

