Hem » Okategoriserade » Här i söder.

Här i söder.

image

Man läser att den första snön fallit högre upp i landet. Här nere har vi däremot haft en riktigt fin höstdag. En av få. Lite kallt har det kanske varit men annars helt super skönt väder. Vi tog en lång skogspromenad mitt på dagen så Hugo fick springa bort all sin energi. Nu har han sovit resten av dagen. Och vi andra har också varit sådär trötta som man bara blir när man fått rejält med frisk luft och motion.

Nu tog jag mig just i kragen och kokade en stor kastrull soppa. Sen blir det ännu länk med Tone. Känner mig inte alls laddad men har ingen giltig orsak att hoppa över det heller. Men för att komma till det jag egentligen hade på hjärtat. Jag vill nog ha snö här i söder också. Kanske den kommer inatt?!

Kommentera

