Hem » Okategoriserade » Hej fredag.

Hej fredag.

Den vanliga fredagskänslan infinner sig inte eftersom jag jobbar hela veckoslutet. Men  någon måste ju göra det också, och lite röda pengar tackar vi inte nej till. Jobbar ändå natt vilket är det bästa enligt mig. Ibland längtar jag efter ett må-fre jobb med lediga veckoslut men jag undrar om jag skulle vara nöjdare då? För nog är det skönt att vara ledig 4 dagar i streck också efter helgvak.

Nu kaffe och sött kaffebröd fredagen till ära. (Försöker hålla min masskonsumtion av sötsaker nere på en rimlig nivå, det går sådär). Ha ett skönt veckoslut ni!

 

Kommentera

