Hem » Okategoriserade » Juuul juuul stråålande juul.

Juuul juuul stråålande juul.

image

Jajja, nu har julgalningen inom mig hittat fram. Jag visste att snön skulle locka fram min julfeelis. Så nu kommer jag att städa och pynta hela kvällen har jag på känn. Pepparkaksbaket får dock vänta till imorgon. Har en trött tjej med stora rosor på kinderna efter timtal ute i snön. Så hon ligger däckad i soffan. Jag å min sida skulle helst pynta, baka pepparkakor, julstjärnor och sörpla glögg allt på samma gång. Men lite ska jag försöka lugna mig.

Kommentera

