Hem » Okategoriserade » En bra söndag.

En bra söndag.

image

image

image

Det blidde ingen julmarknad idag. Istället åkte vi pulka så det tjöt om det och badade bastu på det. Nu är vi lagom möra och barnen redo för sängen. Inatt gäller det förresten. Liam ska sömnskolas. Nu har jag nog med att vakna en gång i timmen av hans skrikas och gapas. Det var bara det jag ville säga. Ha en skön söndagkväll allihop!

2 tankar om “En bra söndag.

  1. Enligt vilken metod har ni tänkt sömnskola? Jag vill absolut veta hur det går! Går i samma tankar, börjar bli små trött på att vakna varje timme och även vara uppe någon timme isträck ibland… Uppföljnings inlägg, tack! Lycka till!

    • Jag vet int om vi tänker helt följa nån metod utan mera prova oss fram. Kanske lite av tassmetoden isåfall. Han har alltid somnat bra om han ligger på mage och vi puffar på rumpan eller stryker över ryggen. Jag lovar att ge rapport över hur det ha gått 🙂 Hoppas även ni får ordning på nätterna!

Lämna en kommentar