Hem » Okategoriserade » Tidig julklapp.

Tidig julklapp.

Tomas stack ut på lite ärenden medan jag låg hemma på soffan och snorade och surade över min flunssa som förstör min långledighet. Hem kom han med en juleklapp som jag fick öppna genast. Från Cozy Villa, en jätte mysig inredningsbutik här på ön. Jag blev så glad, har varit sjuk på de där bokstäverna länge men inte unnat mig att köpa dem. Men nu är de mina. Ytterligare hade han en liten julklapp med sig som jag måste spara till julafton. Jag är som en liten unge, har sån lust att gå och känna och klämma och klura på vad det kan vara. Den här väntan på julafton är lååååång.

Kommentera

