Hem » Okategoriserade » Planer för veckoslutet.

Planer för veckoslutet.

Morotssemla och kanelbulle till frukost. Jag bara älskar mig själv när jag har bakat. Idag blir det kvällstur på jobbet så ni kommer inte att höra av mig förrän efter 21.30. Då brukar ja gå så på högvarv att det tar flera timmar att varva ner. Så då är det perfekt att slösurfa och läsa bloggar.

Imorgon får vi finbesök av min mamma och Olivia. Tomas är borta så det är perfekt med sällskap för mig och barnen. Kommer att bli ett trevligt veckoslut har jag på känn.

Kommentera

